Den där hjärtedagen

Hade såklart glömt stänga av mobilsignalen på mötet idag och tryckte bort samtalet så snabbt jag fått fram telefonen ur väskan. (Inte för att det gör så mkt, det ringer hela tiden hos folk, men jag tycker knappast man bör ha signalen på, kan väl ha på ljudlös) När samma nummer ringde lite senare gick jag ut för att svara. Det var Lisa från receptionen som undrade om jag skulle komma tillbaka till representationen något idag. Det hade nämligen kommit blommor till mig. Röda och fina.

Så när jag kom ned till representationen igen stod de där och väntade på mig, Är rätt svag för blommor. De var otroligt vackra och även om jag är lite småanti Alla hjärtans dag, så är blommor alltid trevligt. Nu kan mitt kontor göra vem som helst avis. Ska hänga dem på tork på kontoret så jag kan bli glad varje gång jag ser dem. Förresten, varför är det bara tjejer som gillar få blommor? Såg köer av män i blomsteraffärerna på vägen hem från jobbet men inga kvinnor. Skumt det där.

Var och köpte biljetter till Chamonix också. För på fredag är det dags. Det är nästan timnedräkning på det. Kl 19 när bussen hämtar upp folket från flygplatsen får jag träffa Magnus igen. Längtar nästan lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback