Anja

Vad ska man säga...? Hur är det möjligt att bli så otroligt bra? Snacka om vinnarskalle - att plocka fram det som behövs precis när det behövs. Och hur är det egentligen möjligt att inte vunnit en tävling under säsongen och sen ta tre raka guld? Borde inte vara möjligt. Undrar hur många idrottspsykologer som passar på att studera detta fenomen.

Själv befinner jag mig i en 2-dagars matkoma. Har ätit så otroligt mkt de senaste 24 timmarna att jag inte förstår hur min kropp möjligtvis ska kunna ta upp allt. Det kan den säkerligen inte heller iofs. Igår kväll åt jag fondu med Christine och Alain. Var himla mysigt och jag hade köpt med mig en flaska vin och vi satt och pratade och åt i flera timmar. Idag var det kalas för Christines dotter. Jag spenderade 4 timmar med mer eller mindre endast fransktalande människor och alldeles för mkt mat - återigen. Av ngn anledning har de förkärlek för att portionera maten här istället för att låta mig ta själv. Det blir alltid för mkt och jag känner alltid att jag inte ska vara oförskämd och lämna något vilket resulterar i matkoma.

Ngt mer spännande än så har nog egentligen inte hänt idag. Har insett att det är nyttigt att vara i ett land där man inte förstår språket så bra. Snappade bara upp korta delar av konversationer förut. Man blir lite trött i hjärnan.

Imorgon är det en ny arbetsvecka. Och på fredag kommer Magnus. Yeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback