Snart är det dags

att göra någon form av sammanfattning av året som gått. Men jag väntar nog ytterligare en dag eller två. Jag måste ju faktiskt fundera på vad som hänt det senaste först.

Men först av allt ska jag ut å ta en öl med en jobbarkompis fastän jag helst av allt hade legat kvar under täcket och tittat på Grey´s tills jag somnade...

Sen är jag också lite sur för att jag tappade bort min fina, gröna mössa någonstans i Uppsala under dagen. Men jag hann med att hänga på Petter och luncha en sväng. Är det inte det ena får det väl vara det andra. Eller hur är det...?

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej på dig!!
Mmmm, vill oxå ligga i sängen och kolla på Grey´s!! Fast jag har precis legat och sovit med Felix i hans säng, ganska mysigt det med =) Lätt att somna under nattning!!

Hoppas du får en trevlig nyår, blir det kanske Danmark? Vi ska till Vargön och fira! Ska bli jättemysigt!

Kram på dig och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!

2007-12-28 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback