Mitt danska skyddsnät...

...är kvar i Danmark och jag är tillbaka till verkligheten i Sthlm. Kanske Johan har rätt i att jag inte är lika kaxig och glad när jag lämnat mitt danska skyddsnät i Köpenhamn. Men än så länge går det bra. För jag har ju varit hemma i hela en timma... En sak är klar; det blir jobbigare och jobbigare att åka ifrån varandra. Speciellt då vi haft en härlig helg som innefattat en massa latmaskeri, mys och samtal om livet och det där. Sen har vi hunnit med fika med vänner både i Sverige och i Danmark och hängt ganska mkt uppe i Liseleje i sommarhuset fastän det är vinter. Å vad jag längtar tillbaka (alternativt hoppas på SJ...)

Kommentarer
Postat av: Johan

Det är så skönt när du återger saker som jag har sagt ur deras sammanhang så att jag framstår som en knöl. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback