Julmys också

104197-130
Jag tycker självfallet inte att allt med julen är skit. Hade jag tyckt det hade jag inte tagit initiativ till lite adventsmys med mina vänner. Fast myset fick oanade höjder när planeringen överlades på min gode vän Johan. Så helt plötsligt behövde jag inte lyfta på ett finger men kommer iaf att förhoppningsvis få lite julkänsla i eftermiddag. Planerna är följande: julmarknad på stortorget i gamla stan följt av kikande på NK:s julskyltning (vi kan ju faktiskt inte hjälpa att de var konstiga och bestämde sig för att börja julskylta två veckor för tidigt...). Eftermiddagen avslutas sedan hos herr Hall med glögg, pepparkakor och annat tilltugg. Kanske ska det kännas som advent även hos mig. Har t.om satt upp min fina stjärna i fönstret (jag vet den hänger snett, men jag orkar faktiskt inte bry mig om alla oväsentligheter).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback