Dan före dopparedan

Så är det dags för min 25:e julafton snart. Konstigt det där, borde jag inte fira den lite extra kanske? Man fyller ju bara 25 en gång i sitt liv. Ligger i sängen och har lagt upp alla julklappar jag köpt i en prydlig (nåja) liten cirkel runt mig. Snart börjar jultradition á la Emma, nämligen att packa in alla julklappar och skriva rim till dem. Det är någon sjuk ritual jag har för mig varje år. Vägrar att packa in några paket före 23:e. Det ska vara julmusik och mys och jag ska sitta instängd i mitt rum. Oftast brukar klockan blivit alldeles för mycket, så jag är alldeles chockad över att jag redan är redo att börja inslagnings- och rimprocessen. Julafton 2007, jag är redo! (snart iaf...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback