Tävlingsmänniska...

Idag har vi spelat tennis; far, Olov, Fia och jag. Å jag är så otroligt kass på att spela men tycker av någon anledning att det är riktigt kul med tennis ändå. Eftersom jag är en sån obotlig tävlingsmänniska kunde jag endast spela när vi började spela match. Som om tävlingssinnet måste igång innan jag fattar hur jag ska hålla racket eller sikta. Det är ju uppenbarligen mycket som är fel på mig. Men tävlingssinnet finns iaf kvar. Mycket underligt. Jag å Fia fick iofs stryk, men vi spelade upp oss riktigt mycket. Så mycket att vi nog vill spela tennis imorgon igen innan jag åker tillbaka till Supsala och världens sjukaste postkontor.

Kommentarer
Postat av: J.

"Going postal" är ett av mina favorituttryck. Även om ursprunget är tragiskt.

2007-08-04 @ 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback