Mera vand!

Bloggar från utlandet just nu. Næmligen landet Danmark dær æ och ø sitter fel på tagentbordet och dær man har sjuka kandidatfester. Gårdagens kalas var en mycket trevlig tillstællning, kvællens højdpunkt var lætt nær 6 av Lasse Bosses vænner bar runt honom nere på gården och runt hela studenthuset - på en dørr (!) medan de flesta i sællskapet stod ute och gjorde ovæsen med hjælp av køksutrustning och studentfolket øste stora mængder vatten på Lasse Bosse dær han låg på sin dørr och skrek "Mera vand!". Sjukt lustigt och bara sååå konstigt. Bilder kommer så snart jag kommer hem till mitt land igen.

Kollat frøken Klüfts framfart de senaste dagarna också. Hon ær næstan løjligt bra. Något annat som ær næstan læjligt bra ær herr BdNs lægenhet. Befinner mig i hans lægenhet  mitt i Køpenhamn fær tillfællet och invæntar att han ska komma till stan - från Sthlm. Vi får se om jag slæpper in honom. Kan tænka mig att sno den hær lyan ett tag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback