Läs den!

image82

Nu har jag läst ytterligare en bra bok -med en titel jag nästan inte vill uttala, men med ett innehåll jag gärna både analyserar och berättar om. För stundtals känner jag mig som tjejen i boken; hur bitter jag är på alla möjliga och omöjliga saker och ting. Å fastän Tina hävdar att jag inte är bitter, så är jag nog ändå lite bitter. Förmodligen var det tankarna som virvlade upp i huvudet på mig efter jag läst denna som gjorde att jag blev kallad ultrafeminist. Hävdar dock fortfarande att det ska vara ultra-jämlikhetist. Tack Tina för boken!

Kommentarer
Postat av: Tina

Visst var det nyttig läsning? Som arbetare kan man själv bestämma vad läslistan innehåller och det blir inte alltid
så krävande läsning. Vilken tur att man någon gång får utmana sina tankegångar :)
Varsågod.

2007-08-06 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback