Ickestimulerande

Skulle kunna vara beskrivningen på mitt nya jobb. Första dagen idag och efter 3 timmars arbete tror jag mig veta hur det känns att jobba på fabrik. Ändå känns det inte som om det gör så otroligt mycket -för det är ett jobb där man får gratis träning - det är promenadavstånd till mitt gym och jag kan själv boka in mina pass. Det måste ändå också räknas. Men jag har svårt att se att jag kommer jobba en dag längre än jag behöver.

Dock finns annat som kan stimulera tillvaron. Så vad jag däremot behöver är mitt efterlängtade gym. Oj vad jag hade saknat det! Det verkar dock som om jag får hänga på Kungsholmen ett tag till, men det gör mig inget mer än tunnelbanetiden. För jag älskar ju mitt gym - å nu ska jag komma igång igen. Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Helena Millroth

alla erfarenheter är bra erfarenheter tror jag det heter... :)
men visst kan det kännas shit ibland.
/Helena

2007-08-21 @ 15:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback