Rom nästa

Livet leker. Ska inte bara hem i maj utan ska även till Rom med tre andra praktikanter under en helg i april. Ska bli otroligt roligt. Har velat se Rom länge. Biljetten är bokad idag. Å sällskapet består av en amerikan och två danskar. Kommer bli en superbra helg. Å jag har tagit två dagar ledigt från jobbet. Man ska unna sig också.

Imorgon ska vi ha svenskt-danskt samkväm hos mig. Mackor, fruktsallad och struntprat står på schemat. Å Lasse Bosses flickvän som kommer på besök följer också med. Det är alltid väldigt trevligt att få ett ansikte på en person man hört mycket om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir jag avundsjuk! Vill oxå se Rom, du gör så rätt min vän, passa på att göra så mycket du bara kan medan du har möjlighet... Själv åker jag på "semester" till Dalsland över helgen för att träffa mor och far och lite släkt och vänner. Ska bli lite skönt och hoppas på att bli lite bortsämd... =) Ta hand om dig vännen och Glad Påsk, kommer kanske inte ha tillgång till dator under helgen så önskar det redan nu. Många kramar Malin

2007-04-03 @ 22:57:04
Postat av: Anonym

Livet leker då för dig min kära Lillstrumpa. Det är härligt att höra.. Själv ska vi då åka till Högsäter i påsk, nästan lika spännande som Rom, eller kanske inte.. hm.. Kram på dig!

2007-04-03 @ 23:18:59
Postat av: Mamman

Rom är en underbar stad.Bekväma skor gäller för det finns så mycket att se o bästa sättet att göra det är att gå så mycket som möjligt(vilket ju nästan alltid gäller på intressanta platser).Finns hur mycket historia som helst i den staden.Vi älskade den när vi var där en vecka för några år sedan.
Mamman o Pappan

2007-04-04 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback