Påsk och Magnus

Det är påskdagen här och jag kunde inte bry mig mindre. Det är vilken söndag som helst, fast ändå inte riktigt. För Magnus är här och hälsar på mig och står i skrivande stund och slavar ute i köket. Äntligen slipper jag laga mat och bara blir lite ompysslad :) Vädret här nere är fantastiskt och vi har varit ute hela dagen och promenerat runt i stan å legat i en park och slappat.

Igår satt vi på taket i den gassande solen och åt kex, ost, jordgubbar och drack champagne som Magnus köpt med. Vi konstaterade att livet är rätt bra ändå.

Spenderade gårdagskvällen på fest hos Helle efter att vi ätit middag (som Magnus självfallet fick kocka för) tillsammans. Det var en trevlig tillställning som vanligt med människor från alla håll och kanter. Själv fastnade jag med Joshua, en av US marines-killarna som jobbar på den amerikanska representationen. Magnus fastnade mest med galna Emilie från Holland som påstår sig själv ha ett alldeles för stort ego. Festen fick dock ett ganska abrupt slut efter ilskna grannar.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Härligt ni har det där nere. Här i Sverige snöar det, åtminstone på Västkusten (har inte kollat in vädret i övriga landet). Har snöat hela kvällen så nu är allt vitt,vitt. Hu! Säkert 4-5 cm. Märkligt, annars har det varit jättefint väder i flera veckor.

2007-04-08 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback