Hård helg

Det har varit en hård men mycket trevlig helg med fest både fredag och lördag. Dessutom har det varit middagar både fredag och lördag och samkväm mest hela tiden. Alla verkar fylla år och de som inte gör det har slutfört sin praktik och har hejdå-fest. Det är lite tragisk men å andra sidan har jag träffat så många trevliga människor här nere i Genève. Mest häng blir det dock med danskarna. Imorgon är det återigen häng med praktikantgänget. Ja, det är ju Valborg och jag kunde egentligen inte bry mig mindre. Har firat Valborg i Uppsala de senaste 5 åren men känner faktiskt ingen saknad över firandet. Been there, done that. Men självklart hoppas jag att alla goda vänner får en trevlig dag med mycket champagne och fint väder. Det är lite A och O för picknickandet i parken och för att klara sig utan att bli sjuk när man går hem från champagnegaloppen genomsur av skumpa...
 
Onsdag kväll är avsatt för Rom-gänget och jag har lovat baka pizza och på torsdag får jag finbesök. Mor och far kommer nämligen ner för att hälsa på och det ser jag framemot. Så förutom att jag fortfarande krisar lite i mitt framtidstänkande (tillsammans med otalet praktikanter här nere) så är livet rätt bra.

Igår fick jag höra att jag var lik prinsessan Madeleine. Mohahaha. Det är inte ens nära, dock en fin komplimang.

Kommentarer
Postat av: Asa

hej emmis! visst hade det vart kul med sista april, men nar jag tankte pa hur manga som nog va stup fulla eller tom bakfulla nar jag gick upp i morse sa kandes det battre!!! Kram

2007-04-30 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback