06.40

Då lyfter planet till Rom imorgon. Skulle ljuga om jag sa att jag inte ser framemot det. Tyvärr är jag dödstrött nu och kommer förmodligen vara ett vrak tillsammans med Colosseum, Forum Romanum å det där andra vi planerat att se imorgon. En planerad kort dag på jobbet slutade med att jag lämnade kontoret 20.45, gårdagens inplanerat korta middag hos Juan slutade 01.30. Ibland är livet fullt av överraskningar och jag räknar med många sådana i helgen. Helle, Marc och Jason väntar redan i Rom på mig, det här kan inte bli annat än bra.

Kommentarer
Postat av: Johan

Vill bara önska fröken en trevlig helg i Rom! Själv sitter jag på tåget till Karlstad. Kanske inte riktigt lika glamouröst, men ändock väldigt roligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback