På Johans begäran

Johan har efterlyst mer respons (eller att få någon som helst respons) gällande Stadium-frågan. Det kan han väl få. Så för er andra som inte bryr er alls, var vänliga och läs inte detta.

Rabattchecken som smartisarna skickat ut gällde i ungefär 4 dagar. Ja, det var de dagarna innan folk hade fått lön eller barnbidrag och var säkerligen en stor del i att de inte användes. Under helgen hade folk dock både tid och pengar igen och ville handla. Men då gällde inte checkarna längre. Istället fick vi stå där och se ännu dummare ut mot våra ännu surare kunder då ledningen bestämt att de ska berätta för alla kunder om vårt problem med varutransporterna. Å som plåster på såren skickar de alltså ut kuponger kunderna inte hinner använda. Och ger dem anledning att klaga på att vi inte har några grejer (innan hade de kanske inte ens tänkt så vidare mkt på det). Gillar problem och problemlösning... Lägg där till den dumma reklamkampanjen. Å där har ni min ståndpunkt. Hoppas det känns bättre nu Johan.

För övrigt har min besatthet att titta på jobbannonser dagarna i ända förbytts mot bostadsannonser. Helt sjukt hur många gånger om dagen jag kollar. Fast det finns nya annonser varje gång jag kollar. Då måste det ändå vara legitimt.... (Skjut mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback