Lite ensamt

Det blir lite ensamt att vara här i Sthlm när Magnus inte är här. Ja, det är han ju knappt annars heller, men nu befinner han sig definitivt inte här utan ett antal mil söderut. För han är i Rom. På konferens. Tjenna...

Iaf så har jag varit lite småsjuk men blev totalt rastlös. Så jag gick till gymmet ikväll iaf. Fast jag är inte så dum att jag tränar så mkt. Så jag gick och gick på löpbanden. Det är inte så spännande egentligen. Men jag fick kolla på Bert på tv (hans prestation som programledare var under all kritik). Jag är egentligen mest emot det där med egen tv på maskinerna. Fast vissa dagar är det guld. Det kunde varit det ikväll. Men Bert förstörde det. Han var inte guld någonstans.

Men iaf. Min rastlöshet fick ta sig i uttryck en runda på stan förut. Konstigt att jag har så dålig ekonomi... Jag kan ju inte hålla i pengarna! Iofs var det mesta presenter. Ja, för Jossan har födelsedagsfest på lördag och så fyller lilla Amanda 4 stora år nästa vecka. Det där med mitt nya liv har iaf fungerat på en punkt: Jag börjar vara ute i tid med saker och ting och gör listor som jag kan bocka av. Himla praktisk jag blivit.

Annars är det väl inte mkt att säga. Mer än att matchen i tisdags var grym. Hammarby var riktigt bra och vi hade riktigt fina biljetter. Fast det bör man faktiskt få om man betalar 350 kr för en biljett. Det är nästan hutlöst. Eller vaddå nästan....? Fast hm... jag tror Magnus betalat min biljett... Jag måste nog hålla tyst oftare...

Imorgon får jag finbesök hit till Magnus lägenhet. För Tina kommer ända från Malmö för att hälsa på. Egentligen inte alls för min skull eftersom hon har varit här på kurs för jobbet, men jag kan ju låtsas iaf. Detta är tredje hösten i rad vi träffas, äter middag, dricker vin och skvallrar. Ska bli jättemysigt. 

Å nu har jag gjort det igen... Skrivit en massa om ingenting. Det där med blogg är nog inte bra för mig. Eller snarare inte för mina kära vänner som faktiskt läser skiten :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback