Koncentrationssvårigheter

Varför är det så svårt att koncentrera och fokusera sig när det gäller skolgrejer och inte roliga tv-prog? Förmodligen var frågan så dum att jag måste svara på den själv: för att hjärnan kan vara halvpåslagen och man inte behöver fokusera eller koncentrera sig när man tittar på roliga tv-prog. Det är därför de är roliga. Kanske. (Jag har inte tittat på tv istället för att plugga idag. Jag bara sitter och drömmer om att jag hellre vill titta på ngt bra på tv. Men det är inte så mkt som är bra på tv. Faktiskt)

Ngn som inte hade koncentrationssvårigheter var a-lagaren som satt i busskuren vid H-centrum vid 22-tiden igår tillsammans med sin förstärkare och spelade nationalsången på elgitarr. Det lät faktiskt inte så dåligt. Undrar om grannarna omkring håller med.

Kommentarer
Postat av: Åsis

vad gjorde du vid busskuren vid H-centrum vid 22 tiden igår kväll?? Har jobbat ikväll och det bjöds på 2-rätters...oxfile bl a....mmm. Vill höra om pärlaffären. Kram kram

2006-09-21 @ 23:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback