Inget ont som inte för något gott med sig

I detta fall är det onda fotbollsmatchen jag ska spela på söndag och det goda att jag måste åka tillbaka till Uppsala vilket innebär att jag kan rösta i tid. Snacka om att jag blivit sjuk i huvudet.

Vet iofs inte om det är mest sjukt att vara med och spela en fotbollsmatch när jag gjort en hel fotbollsträning sen april eller att tycka att det är så viktigt att få rösta på valdagen. Kontentan blir ju ändå att jag är störd.

Nu har jag fått min lilla digitalbox med kanaler också, så nu kan jag titta på Gilmore girls igen (tack syrran för du spelade in förra avsnittet till mig!). Men efter att gått upp mitt i natten för att jobba några timmar på posten, är det mer än vettigt att återgå till skolarbetet nu. Tänk hur mkt konstigt de vill inom Jehovs vittne... (läser en dom om religionsfrihet, ingenting annat)


Kommentarer
Postat av: Åsis

emma du måste skrivit fel, det e rösta som e det jobbiga och fotbolls matchen det roliga :-), tänk att få möjligheten att spela match utan att behöva träna!!! Kram så ses vi super laddade på söndag

2006-09-15 @ 12:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback