Hjärnan är full

Jag får inte in ett jota i huvudet längre. Det är som om det är fullt där inne och jag borde tömma inkorgen. Varför minns jag en massa saker som inte borde ligga kvar i hårddisken? Kan de inte bara kastas och göra plats till ny, fräsch kunskap? Insåg igår (iofs lite utan att jag visste det själv) att jag mindes Jockes födelsedag. Jag har inte träffat människan på flera år. Eller att jag minns mitt 14 nr långa bibliotekskortsnr. Varför gör jag det? Som ni märker, stör det mig. Det stör mig egentligen mest att jag funderar på det över huvudtaget....

Idag ska jag slösa mer pengar för jag ska till pärlaffären. Jag borde nog stoppas egentligen.

Det där med hemmafrueri är fortfarande inte min grej.

Kommentarer
Postat av: elinore

eftersom du inte verkar gå och få tag på precis när jag behöver det så får skriver jag här. Ring mig är du rarer.. Skulle behava ha en grej tills på fredag. fast du kanske har det i uppsala och kommer att vara här. äh. Ring

2006-09-20 @ 15:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback