Emma-humör och Ebba Forsberg

En bekant myntade förra hösten uttrycket "Emma-humör" om tillståndet jag (och kanske andra också) kan hamna i när jag ibland bara hellre vill vara hemma och lyssna på musik, tända ljus och krypa ned under en filt än att gå ut och umgås med vänner. Det räckte att säga att jag var på Emma-humör för att jag skulle få vara ifred. Ganska smidigt faktiskt. Utan att det för den skull behöver betyda att jag är konstig och deppad.

Ebba Forsberg har blivit lite av en ny favorit och passar mer än bra till Emma-humör.

104197-6

Men idag är jag inte på Emma-humör, utan är pigg och glad och solen skiner och jag ska åka i vuxenbilen, hämta upp Åsa och titta på när Danmark fastställer att de ska spela div 1 nästa år också.

Imorgon är det val. Glöm inte att gå och rösta! Hur man nu möjligtvis kan glömma det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback