Bara trött

Idag är jag faktiskt bara trött. Har gjort alldeles för lite och ska sätta mig för att plugga nu. Ändå vet jag att jag kommer somna. Illa, illa. Vart tog den pigga lilla Emma vägen?

Hade ett projekt ute på stan i Sthlm idag innan jag lunchade med Helena: att hitta en väska. Resultat: 0 väskor, ett par gulliga höstskor jag inte köpte och 41 kort som jag köpte. Sjukt typiskt mig.

Ikväll ska jag faktiskt titta på Gilmore Girls och strunta i partiledarutfrågningen. Jag skäms lite för att säga det högt, men så blir det. Ja, det är ju inte direkt så att det inte går att se den senare. Undrar om jag börjar bli less på allt valsnack. Det vore rätt dumt isf med tanke på att jag fortfarande inte bestämt vad jag ska rösta på. Det blir tydligen valvaka hemma hos Magnus på valdagen. Låter trevligt.

Igår fick jag stryk i bowling. Jag är hopplöst dålig. Mange N lät dem skriva ut våra resultat och gav mig lappen. Inte för att stoltsera med sin seger, utan för att påminna mig om att jag snittade 94 efter två omgångar. Vissa människor är bara för rara.

Jag är tillsammans med övriga Sverige ganska nyfiken på vad som egentligen var grejen i affären Lagerbäck VS. Mellberg/Imbrahimovic/Wilhelmsson. Den storyn får vi väl återkomma till.

Beställde Anna Ternheims nya skiva idag. Hon ska spela i Uppsala i november. Någon som vill gå?

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej och tack för sällskapet i dag! Mycket trevligt. Synd att du inte köpte skorna, jag som blev så nyfiken!

Jag vill jättegärna gå på Anna!
Kramar

2006-09-05 @ 19:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback