Tomt för 1 kr

Är du intresserad av att köpa tomt och bygga hus? Då är det ju kanon om du är intresserad av att bo på landet också. För de två faktorerna sammanfaller ofta.

Fick nyss reda på att de säljer ut tomter i området i Högsäter där jag är ifrån för 1 kr. Det är faktiskt ett skämt. Jag kan inte låta bli att tycka att det är rätt tragiskt att man i dagsläget i stort sett enbart betalar för läget. Får frågan titt som tätt om varför jag inte tänker flytta tillbaka till Högsäter när jag är klar med min utbildning. Det där kunde inte illustrera situationen på ett bättre sätt. Ngn annan som är intresserad? Passa på att fynda:
http://www.fargelanda.se/page/5017/page.htm

Kommentarer
Postat av: Malin

Nä detdär med att flytta tillbaka känns väl tveksamt, men man ska väl aldrig säga aldrig, det har jag lärt mig... Föresten borde det väl stå, "Det är faktiskt INGET skämt" eller har jag fattat fel?? Är ju hemma i skogarna just nu och jobbar och visst är det lugnt och skönt, men nja så kul är det ändå inte... Ta det lugnt tjejen! kramar från dalsland och Malin

2006-10-11 @ 22:52:44
Postat av: elinore

Malin >> Just när det gäller det där så kan jag faktiskt med all säkerhet säga ALDRIG!!

2006-10-11 @ 23:50:48
Postat av: Malin

Haha, jag fatta visst fel, eller läste det på "fel" sätt...Ibland är man bara för trött, eller hmm trög ;)
Elinore- Ja,du har nog rätt! Kan nog jag med egentligen göra, för inte finns det mkt här som lockar inte...

2006-10-12 @ 12:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback