Svårt att hyra ut

Det verkar som om det inte är alldeles lätt att hyra ut sitt studentrum med kort varsel. Men det ska förhoppningsvis gå. För jag ska börja betala hyra i Sthlm nu med. Å det är som alla vet inte alldeles lätt att ha råd med dubbla hyror som student. Men det ska gå. Ja, att hyra ut rummet alltså. Intresserad?

Religions- och samvetsfrihetskursen är slut nu. Den har varit lite småknäpp men såhär i efterhand även ganska givande. Att börja fundera på vad ett samvete är, om alla har det och vad som egentligen ska räknas till de centrala delarna i en religion, har gett mig en liten tankeställare. Det här med religion är inte någon enkel fråga. Inte för att jag förväntade mig det heller. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback