småsjuk men en överraskning

Jag är fortfarande småsjuk. Jag som var så nöjd över att jag faktiskt inte blev sjuk på riktigt denna gången. Tjenna. Istället åkte jag på ngt fjantigt halsont som inte vill ge sig vilket innebär att jag inte tränat på en vecka nu. Det kryper i kroppen på mig.

Och idag ska jag till sjukhuset. Inte speciellt spännande att åka tvärsöver Sverige för att kolla mitt friska knä. Men jag sa att jag kunde göra det, så nu är det bara att sätta sig å åka en massa mil i min ensamhet. Oj vad skoj det ska bli... Men jag ska åka hem till mor och far och överraska dem efteråt. Det ska bli kul att se minerna i deras ansikten när jag som aldrig är hemma bara dyker upp sådär. För jag gillar ju överraskningar :)

Dagens nyhet: De har fått nya möbler i plenissalen. Som är mer obekväma. Ja, för att politikerna inte ska somna under debatterna. Å sen får man ta med sig kaffe in också. Inte bara mineralvatten. Herregud. Vart ska detta sluta...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback