Omoget beteende

Ibland inser jag att det är saker jag inte vet om mig själv, hur jag reagerar i vissa situationer etc. Varför vet jag inte sånt? För att jag inte varit i situationen förut eller bara för att jag inte vill veta? Detta är upplevelser jag bara inser jag får när det handlar om något negativt som att jag är omogen eller dum i huvudet eller vad det må vara. Idag är det att jag är lite omogen.

Klart jag vet att jag är omogen. Min humor är stundtals ganska barnslig och jag kan vara omogen när jag känner för det. Men i denna stund handlar det om något annat. Det där med att slippa stå upp själv, att slippa vuxna handlingar. För det kommer att komma folk och titta på rummet ikväll. Och jag vill egentligen inte göra det själv. Jag önskar att någon annan var med. Jag kan inte ens förklara varför. Jag har inga problem att ordna saker och ting själv. Vad spelar sånt för roll? Den enda som egentligen borde vara med, är Sara som faktiskt kommer bo ihop med människan. Vad konstig jag är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, självinsikt, du ÄR konstig!!!

2006-10-26 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback