Nästan alla

104197-16
Det är ju alltid så när det kommer till en grupp människor: det är omöjligt att tycka om alla. Jag ska knappast säga att ett fotbollslag är något undantag. Men Danmarks IF är en klubb jag kommer sakna. Eller ja, klubben i sig vet jag inte så mycket om jag kommer sakna. Kanske delvis. Däremot ett helt gäng av tjejerna i laget. Har spenderat en herrans massa tid med gänget. Kommer sakna det å dem. Jag som sa att denna säsongen skulle vara den sista har t.om funderingar på att leta upp ett Stockholmslag. För fotboll är ändå fotboll och fotbollslag är något speciellt. Men ikväll är det kallt och regnigt och behovet inte vidare stort. Men det är svårt att låta bli att vara glad och nostalgisk när jag hittar bilder som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback