Jag vann...

... över min lilla latmask igår. För jag var faktiskt ut en joggingrunda innan det hann att bli natt. Längesen det var så skönt. Men det är kanske bara att inse att jag är en kvällsmänniska. Fast det är jag inte. Jag är definitivt inte en morgonmänniska. Fast knappast ngn "mitt-på-dagen-människa" heller. Konstigt det där... Tjoho! Det måste bara betyda att jag är unik...! =)

Vad som gör mig mindre unik är mitt agg jag hyser för bilningsarbete som alltid tenderar att börja 07.00. Ja, för då börjar de kära grabbarna sin arbetsdag. Det konstiga är att de alltid slutar runt 09.00. Varför kan de inte köra bilningsarbetet det sista de gör innan de går hem istället för att tvinga upp människor som går och lägger sig för sent för sitt eget bästa? (Nej, jag är inte alls morgontrött och grinig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback