Hemtenta ger inte någon ångest

Det är konstigt det där med att skriva tenta. Hemtentor ger aldrig den ångest som salstentor tenderar att göra. Jag är fortfarande inte klar med tentan fastän jag räknat med att vara klar igår. Ändå har jag inte ens en gnutta ångest. Jag får väl skylla på den där förkylningen som jag drog på mig - igen. Riktigt kass bortförklaring. Dessutom ska jag på föreläsning på Röda korset ikväll. Det har jag egentligen ju inte tid med.

Nu när jag ska flytta, blir det också svårare för mig att ha kvar mitt uppdrag som kommunguide. Har insett en massa såna praktiska saker som mina jobb, mina åtaganden etc som inte kommer vara kvar. Fast kanske lite. Det är inte direkt så att jag flyttar sjukt långt bort. Jag verkar glömma det själv.

Nu gäller bara att hitta någon som vill hyra mitt underbara lilla rum. Och det är illa kvickt. Intresserad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback