Det blev en pojke!

Den lille skulle kommit i fredags den 13:e, men under helgen hade han iaf inte kommit. Jag hade inte fattat att det gick att uppdatera sig på bebisfronten via Ackis hemsida. Men det gick så bra så. Så mamma fick ringa mig och informera att jag skulle gå in på webbisarna.

Där stod det så fint att Pernilla och Håkan blivit föräldrar 06.53 imorse. Det blev en pojk som vägde 3440 gram och var 50 cm lång. Han ser ut att vara lik Håkan =) Å så roligt! Det var en stolt mormor som hade ringt och berättat för mina föräldrar. Jag kan inte låta bli att känna mig lite stolt jag med. För det var ju med Pernilla jag lekte med bebisar, klädde dockorna och skötte om dem. Nu är det ett antal år senare och bebisen är på riktigt. Det är stort. Imorgon är det jag som går till stan och köper ngt till den lille, som verkar vara namnlös än så länge.


104197-13



Kommentarer
Postat av: Sofia

Får jag vara med o inhandla ngt kanske?

2006-10-17 @ 21:46:34
Postat av: elinore

på nåt vis tycker jag att han är lite lik peter.. hmm..

2006-10-18 @ 00:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback