Bakismonstret

Han eller hon har ätit upp min hjärna. För jag måste ju egentligen plugga. Har en hel bok att läsa tills imorgon. Men jag har tappat dagens skolaptit. Söndagar brukar vara mina skolproduktiva dagar. Idag är inte en sådan dag. Kanske för att det var så trevligt på festen igår å sen ute oxå. Illa. För jag fattar inte varför jag som aaaaaaldrig förr blev bakis numera blir hur seg som helst. Uppenbarligen ngt att göra med åldern. Slutsatsen av detta är alltså att jag börjar bli gammal. Jodå, 24 är ju praktiskt taget döden. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vänta bara tills du kommer till 25, då kommer de verkliga tankarna om att man börjar bli gammal... Tro mig ;) Detdär med bakisheten stämmer dock väldigt bra, det kommer med åldern, iaf gjorde det det för mig oxå, därför har jag även med åldern insett att man ska dricka i måttliga mängder eller sluta i tid...haha då är man verkligen gammal när man gör så....Ha en bra dag trots att du är bakis. Själv är jag inte bakis utan mest lat hehe. Men nu ska jag sätta igång med tentan.. Kramar på dig

2006-10-01 @ 13:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback