Utflykt med Ebbot

Fast det är ju jag som är Ebbot. Och det var jag som planerade utflykten. Men den blev iaf bra. Å jag är fortfarande inte riktigt säker på att jag ska benämna den som utflykt, men det hör egentligen inte ens hit. För vi har haft en härlig helg i ett grått och småregnigt Linköping. Men vad gör det när man är där med ens favorit, bor på hotell, dricker vin, äter godis, har långa sovmornar, kan äta hotellfrukost till man blir utkastad, får dega på spa och gå ut och äta god mat?

Helgens topp:
1. Spa (hur ofta kan man få två timmars behandling - bodyscrub, ansiktsbehandling och kurbad för 375kr...? Grymt!!!)
2. Hotellfrukostar. Behöver jag säga mer?
3. Tid att göra ingenting. Klart underskattat.

Helgens bott:
1. Parkeringsböter a la 450kr här i Traneberg innan vi åkte. Jag ska nog helt enkelt inte köra bil i Sthlm.

En liten lustig parantes var att när vi skulle gå ut och äta igår, ser jag ett bekant ansikte på restaurangen vi gick till. Var det inte Daniel som kommer hemifrån men bor i Oslo som satt där inne? Jodå. Vi var nog ganska förvånade båda två av att stöta på varandra i Linköping. Men lustigt var det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att inlägget, Ensamhet och sorgsenhet, var väldigt känslosamt att läsa. Jag projicerade inte "er" framför mig, utan det vara bara så jävla klockrent beskrivit på ngt sätt. Ej ironi från min sida.
Får väl kommentera här istället för Elinores gästbok.

2006-11-13 @ 15:58:10
Postat av: SysterYster

Glömde fråga hur helgen hade gått när du var här o fikade förut... Men det kunde jag ju lätt läsa mig till här. Sweet. Måste nog oxå ta en hotellfrukostweekend snart. Yummy, yummy. Men jag avstår nog från parkeringsboten. :)

2006-11-13 @ 17:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback