tjejmiddag

  104197-23     104197-25

104197-22     104197-20

104197-24

Det blev en trevlig kväll igår med tjejerna. Vi bestämde oss för att försöka ses sådär några gånger om året och uppdatera oss i varandras liv. Maten på Commedia var som vanligt kanon. Bilkön mellan Uppsala och Sthlm var mindre kanon. Men middagen var ett ljus i höstmörkret även om det är svårt att hinna prata ordentlig med alla. Tack tjejer! Vi ses snart igen hoppas jag!

Men, nästa gång ni är här får ni gärna skriva något också. Det gör mig alltid lite extra glad och se när någon säger hej. (jodå Elin, det var en liten pik till dig, men även till övriga gänget )

Kommentarer
Postat av: Elin L

Ja ja får väl ta mig i kragen å skriva en rad (så att du vet att jag är inne å kollar läget:)) Har sedan igår åkt på jordens jäkla dunderförkylning!! Inte kul... Rätt kul ändå att ligga nedbäddad, önskar mig endast en lite passupp som kommer med mat å medicin, hihi. Vi hörs snart igen, stora kramar från E (tidigare #5)

2006-11-29 @ 20:01:38
Postat av: Emma

Haha, hej på dig Elin! Så trevligt att du hittat hit till gästboken också. Tråkigt att du blivit sjuk, visst är det trist att vara ensam när man är sjuk? Känns som man är extra ensam då. Det är nog bara för att det är så trist att ligga hemma själv och tycka synd om sig =) Men snart kommer Mattias hem iaf. Krya på dig! Kramkram (tidigare #17)

2006-12-01 @ 09:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback