Tillförsikt

Jaha. Då var jag ny igen. Det är en speciell känsla att flytta till nytt ställe som aldrig slår fel. Lite ångest, lite vilsenhet och lite spänning i en salig röra. Igår kväll efter att vi burit in grejerna ville jag inte se rummet mer utan åkte direkt till Magnus och åt god mat från Ginos och kollade på film. Idag var jag ju tvungen att ta tag i saken. Ork ork. Hela rummet är fullt av väskor och påsar (Mange förbannade sig lite över att jag knappt hade några flyttlådor, men ändå) men blommorna står iaf i fönstret. Sängen är nybäddad och ihopskruvad, datorn ikopplad och resten har inget hem för tillfället.  

Underbart nära till både skolan och Magnus dock. Tar 5 min med tunnelbanan åt varsitt håll. Underbart! Jag har förmodligen fått nytt jobb på ett nytt Stadium också. Han skulle bara ringa till min chef i Uppsala och kolla efter. Jag räknar ändå kallt med att det betyder att jag kan börja snart. För han planerade redan in mig flera helger och det ser ut som jag får gå hela helger på rullande schema. Kan inte bli så mkt bättre än så.

Så det känns ändå rätt bra att prova något nytt. Lite spännande är det iaf. Å jag ska snart gå ut och leta upp gymmet. Det blir nog bra det här.

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Klart det blir bra! Kommer snart och kollar in den nya lyan...

2006-11-06 @ 19:13:55
Postat av: Åsis

Emma!!!! Kom tillbaka...känns som stockholm e för långt för att träffas spontant, för att träna eller gå ut och gå eller festa eller....ja det e väl typ det vi gör :-) Hoppas du får det bra i sthlm! Säg bara till när du har tid över så kommer jag så kan vi ta en dag att bara besöka pärlaffärer! Kram och godnatt

2006-11-07 @ 00:02:22
Postat av: Till Åsis

Säg inte så... Du ger mig ångest och jag längtar lite efter dig :) Men det är inte långt till Supsala. Har ju pendlat mer eller mindre ett år snart så jag vet ju :) Vi får boka in ngn pysseldag helt enkelt. Har du fått tillgång till platsannonserna nu förresten? Du måste hålla mig uppdaterad! Kramkram

2006-11-08 @ 09:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback