Motorcycle diary

Jag hade inte sett den tidigare, så vi hyrde den i söndags efter all flytt. Vilken underbart härlig film jag hade missat! Jag blev så fascinerad av att jag förstod så mycket spanska och fick återigen ett sånt sug i restarmen att jag är osäker på hur länge jag klarar hålla mig inom sveriges gränser.

Jo, jag är allt i skolan och pluggar idag med. Det går ungefär lika bra som igår med tanke på att jag sitter och tänker på sydamerika istället för Nussbaums teorier om förmåga och universalitet.

Imorgon kväll ska vi, en brokig skara, gå till Katalin för att se Anna Ternheim. Det ser jag verkligen framemot.

Kommentarer
Postat av: Lill Bengt

hahahaha..........allt för dig min vän!!

2006-11-08 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback