Hemskt

Läste precis igenom min resedagbok från Asien-trippen och får en sån sjuk längtan att åka igen att det inte går att beskriva. Andreas och Åsa, jag måste komma och hälsa på er när ni drar iväg åt lite olika håll. Får hålla tummarna för att jag kan spara en krona eller två under våren. Det ser dock mörkt ut nu. För jag å Magnus ska åka på minisemester imorgon. Det ska iofs bli skönt.

Annars är det inte mkt att fundera över mer än att det där fenomenet med att världen är liten aldrig slutar att göra sig påmind. Sprang på Eva strax utanför mitt nya hem igår. Alltså Eva som bodde 300 meter från vårt hus i Högsäter. Nu bor vi t.om närmare varandra fast i Sthlm. Sånt är lustigt. Jag har blivit lovad en rundtur här i området eftersom jag inte har ngn koll på läget ännu. Är aldrig hemma nästan. Det står fortfarande ouppackade flyttlådor på golvet i mitt rum.

Nu ska jag åka och städa ur mitt liv i Uppsala. Känns lite trist men ändå bra. Å sa var det ju fortfarande Anna Ternheim ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback