Första dagen på jobbet

Idag har jag gjort första dagen på nya jobbet, Stadium Kungsgatan. Det verkade som om alla var trevliga och butiken var rätt annorlunda, även om jobbet är samma som de tidigare åren jag spenderat på Stadium i Uddevalla och Uppsala. Det är lustigt hur alla butiker ändå har sin stil när det gäller personal etc. Jag gillar den nya butiken. Men så har jag bara varit där en dag.

Dagens lärdom: Man får inte lov att heta två adliga namn i efternamn. Så om två som har adliga namn gifter sig måste de bestämma sig för ett av namnen, eller betala någon slags avgift för det hela. Sa jag att jag jobbade nästan vid Stureplan?

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Spännande saker du får reda på. Hoppas att du får en lika läro(rik) dag idag.

Angående det vi pratade om igår.. Klart att jag ska gå på festen. Det blir försnack hos Natalie.

Nu är det dax för en dag på Kantorn. Tjohoooo!

2006-11-23 @ 06:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback