Fem riktigt bra tillfällen under helgen (utan inbördes ordning)

>> Få ett mail där det endast står: Fan vad skönt störd du är!

>> Ha mor och far på besök, fika på förmodligen mysigaste caféet i stan (Kaffe och Annat i Fredhäll) och ha middag med familjen hemma hos Magnus.

>> Att få ordet "grym" i betyg av M´s bästa kompis (vid en ordlek där vi beskrev var och en med ett enda ord. Jag har fortfarande inte kunnat bestämma ngt bra ord på honom. Det är ju skitsvårt!)

>> Jobbat på Stadium i Uppsala för kanske sista gången i mitt liv idag.

>> Fått höra av min lilla familj (som jag är kontaktperson åt) att jag ska se deras lägenhet som mitt hem när jag är i Uppsala.


När jag känner mig less och trött ska jag gå tillbaka till den här sidan och titta på vilken trevlig helg jag faktiskt haft. Jag minns inte ens varför jag var så grinig ett par gånger under helgen. Sånt är härligt. Det är kanske för att jag är störd.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen, låter som du haft en rätt bra helg, alltid roligt att höra att andra uppskattar en.
Det var verkligen alldeles för länge sen vi sågs, och det måste vi väl försöka göra nåt åt. Hur mkt jag än avskyr att säga det så har jag dock inte tid före jul, men kanske kan vi hitta en helg efter jul för att ses!? Vore toppenkul. Ta hand om dig och du, du är verkligen en toppentjej! Kramar

2006-11-20 @ 16:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback