After work

Idag ska jag och Helena gå på after work fastän jag inte jobbar. Sånt är ändå rätt så härligt.

Imorgon ska jag och Johan ha dubbeldejt på stadsmuséet med våra käraste. Vi ska kika på något som heter Döden Dö - en gravallvarlig utställning. Bara namnet gör mig glad.

Har kontaktat en fotbollsklubb nu också. Ska kanske gå och träna någon dag. De verkar roliga. Lite som Fyris ungefär. Fast med lite mer träningsdos. Vi får se. Ligger efter så totalt i skolan just nu. Ork.

Har fått mig en ordentlig promenad i mitt nya område. Eva var så gullig och visade mig runt. Finns många fina promenadstråk här. Tänk att bo så nära stan och ändå ha jättenära till vatten och natur. Har nog hamnat väldigt bra t.om.

Dessutom ser det ut som om det blir tjejmiddag med gänget i Uppsala på tisdag. Ser verkligen fram emot det. Var längesen vi träffades allihop och bara pratade strunt och uppdaterade oss. Det hade jag inte kunnat gissa när jag började i Danmarks IF, att jag skulle hitta ett helt gäng människor jag gillar och saknar. Ses på tisdag tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback