Trött och irriterad

Fast jag borde vara glad. För det är bara två dagar kvar att jobba och sen åker jag hem och viiiiilar. Å ikväll ska jag träffa Magnus å ha lite julmys eftersom han åker hem till sina föräldrar imorgon. Å han är fast på jobbet som vanligt. Kanske därför jag är irriterad. Plus att jag är trött. Men tjohoj. Jag har t.om kommit på en extra bra idé till hans julklappar eftersom jag enligt planerna inte skulle hinna skriva julrim. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig.

Stort grattis till min kära syster som fyller 27 år idag! Vi firade iaf med lite godis och några presenter på posten tidigare. Alla födelsedagar ser olika ut =)

Om ungefär 10 minuter lämnar jag mitt kära hem i Sthlm för ett gäng dagar innan det är dags att komma tillbaka och bita ihop med uppsatsen. Men det vet jag ju iaf kommer bli kul.

Ser också framemot juldagen då det är fest hemma och det verkar som om det kommer en massa människor jag inte träffat på otroligt länge. Sånt är ändå himla trevligt. 

Mitt nedräkningsljus står på 16. Jag har eldat på det tre gånger. Det är inte samma med jul längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback