Man lär sig något nytt varje dag

Har insett att det är lite lurigt att blogga. Att blogga innebär att en del av mina vänner tror att de inte behöver höra av sig alls längre eftersom de ändå vet vad jag gör. Men de då? Är det så att bara för att jag bloggar betyder det helt plötsligt att jag måste vara den som hör av mig - alltid? Dessutom vet jag inte om de vet saker och ting utan när jag pratar med någon och berättar något kan de svara "Det vet jag väl, det läste jag på din blogg". Hur ska jag kunna veta det? Någonstans börjar jag ledsna på diverse saker och ting. Förmodligen inte bara det här. Kanske  är bloggen bara ett ytterligare litet bevis på att allt faktiskt har en baksida. Ironiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback