Hög grad sysselsättning bästa medicinen

Det bästa med att ha sjukt mycket att göra är att man slipper fundera på de där jobbiga sakerna i livet. Det har jag ändå inte tid att lägga ned energi på just nu för nu sitter jag och skriver på det där himla pm:et som vi ska ha seminarium på imorgon. När det är klart är det bara att gå på nästa pm och min uppsats såklart. Var även på ett seminarium i morse och lämnade in pm. Gör visst inget annat nu för tiden. Men då slipper jag tänka på vad som ska hända sen. Är det bättre att mörka för att ta konsekvenserna av det senare eller att vara ärlig direkt med risk att bli ignorerad? Jag har lyckats undvika det nästan hela dagen och förhoppningsvis ska jag tränga undan det en liten stund till. Men sen finns ingen återvändo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback