Fotboll...

Det är konstigt det där med sport. Har precis kommit hem efter att ha spelat 40 minuter utan byte i en inomhushall i Spånga på en 8-mannaplan och är med andra ord rätt trött. Men var det roligt? Jag är ändå lite tveksam. Jag var långsam (kan man förvänta sig ngt annat när man inte spelat sen april?) men det var lite småkul. Fast det var ändå roligare att Danmark vann luciacupen. Det var det jag satt och funderade på när jag åkte med tränaren hem. Det hade varit så mkt skojigare att spela lucia-cupen med tjejerna än en träningsmatch i Spånga. Jag hade nästan lite Danmarkssaknad i mitt lilla hjärta. Grattis tjejer! Jag är stolt som en mor :)

I övrigt vänder alltid livet upp och ned som bekant. Å jag sa ju att när en dörr stängs, öppnas en annan, för något väldigt spännande har dykt upp. Vi får se om jag har något att säga efter kl 17 imorgon (förutom att det skulle röra till livet otroligt mkt). Då vet jag kanske mer. Då är jag kanske glad och konfunderad. Just nu är jag bara hysteriskt trött men med ett pm att fixa klart tills imorgon bitti.

Var en sväng på Skansens julmarknad. Inte mkt att ha och inte mkt att ha när det nästan är vår ute. Men vi köpte iaf med oss en flaska hjortronglögg hem och drack glögg och tittade på Phantom of the Opera. Det finns olika sätt att skapa julkänsla på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Hoppas du haft en bra helg även om du är trött, du verkar ändå hinna med en del... Själv är jag himla sugen på fotboll och hoppas Rölanda har nån träning när jag är hemma, för övrigt har de fått ny tränare i Dan Sjöström. Hoppas att detdär spännande som hänt gör att du blir glad om än rörigt. Jag håller tummarna vad det än gäller... Sköt om dig gumman. Många kramar från Örebro

2006-12-10 @ 21:35:29
Postat av: Anonym

Lycka till imorgon!

2006-12-10 @ 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback