Fortsättning på följetången

Det verkar som om Calle fick rätt att en gyllene port skulle öppnas. Det är iaf vad som har hänt eftersom jag idag fått reda på att jag har fått praktik i Genève till våren om jag vill ha den. Det här är en sån chans man omöjligtvis kan tacka nej till. Så jag ska nog tack ja helt enkelt. Det är mkt i mitt liv som går ganska fort nu. Fast ibland spelar inte sånt någon roll. Iaf inte när det handlar om möjligheten att få gå på MR-möten och skriva rapporteringar om dessa hem till Sverige i en hel termin. Har svårt att se vad som skulle kunna toppa det just nu.

Kommentarer
Postat av: elinore

SKOJ!! Grattis. Såklart du ska dit.

Postat av: Andreas J

Grattis!!
Du vet att det inte ær så långt till alperna också va?
Jag ær avundsjuk ska du veta

Kram

2006-12-13 @ 18:44:59
Postat av: SysterYster

Grattis!!

Du måste ju ringa o berätta sånt förstår du väl. Nu måste jag få bjuda deig på middag imorgon. :)

2006-12-13 @ 20:15:23
Postat av: Malin

GRATTIS vännen!! Sååå roligt, antog att det var nåt sådant...Och ja självklart ska du tacka ja...är ju a once in a lifetime chance!! Så glad för din skull, och eftersom jag är riktigt nyfiken ocg vi inte har hörts av på så länge lär jag ringa snart, men måste klara av en tenta först, pluggar dygnet runt just nu... Ännu en gång GRATTIS! Massa kramar Malin

2006-12-13 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback