Det snöar!

Kanske, kanske, kanske kommer julkänslan att infinna sig snart. Fast just nu känns det rätt tveksamt trots en bombardering av julmusik direkt jag är hemma. Funkar väl sådär. Just nu känner jag mig så totalt uppstressad att jag inte kan inse vad jag ska ta tag i först. För nu är det jobb som gäller i dagarna tre. Sen är det jul.

Rollspel i skolan som en WTO-förhandling idag. Jag var Mocabique. Kändes nästan som jag gick i grundskolan igen, fast på allvar. Ganska kul var det. Vår lärare är fortsatt fantastisk och gick verkligen in i sin roll som ordförande och småhånade oss och "glömde bort" oss ibland. Roligast var kanske "säkerhetskontrollen" de hade gjort med hjälp av ett bord och en stol där vi var tvugna att ta av oss namnlapparna och visa upp för vår stackars jurist-lärare som fick spela vakt. Haha, tur att jag inte läst till jurist.

I övrigt har jag ruggit svårt att tänka ut vad jag ska prioritera att göra ikväll. Borde skriva på två PM, fixa några julklappar, tvätta, träna och plugga lite till. Jag har börjat med att dricka julmust och äta pepparkakor. Kan jag inte få något annat rätt kan jag iaf försöka bli lite snäll.

Kommentarer
Postat av: elinore

Jag har vurpat idag! Ingen jävla julkänsla fick då jag av snön. Bara blåmärken!

Du emsingen, jag vill träffa dig innan du far hjemover. Har en grej till dig. Slå en pling eller spamma vår hemsida.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback