Det där med att blogga...

Jaha... så vill jag också testa på bloggdjungeln. Exakt varför vet jag inte. Förmodligen för att jag en dag ska skriva en bok. Ja, för det minns mina gamla klasskamrater från gymnasietiden att jag sagt. Å det vore faktiskt ganska trevligt om jag någon gång gjorde som jag sagt att jag ska göra.

Varför är alla andra så målmedvetna och duktiga på att uppnå sina mål? Jag sätter upp lite halvdana mål och kommer ingenstans. Ibland blir jag så less på att vara så mesig. Varför ska jag ha så svårt för att bestämma mig? Drömde om Herr Målmedveten (Malmö) i natt. Han var rätt störig. Är det så att alla människor som är målmedvetna per automatik är lite dryga och självgoda? Eller är det kanske så att många som är dryga och självgoda är målmedvetna? Vad vet jag?

Jag har någonstans insett att jag måste börja bestämma mig, men framför allt börja ta för mig. Livet är här och nu. Det vet alla andra. När, var och hur blev jag så tröttsamt trögtänkt?

Imorgon, imorgon börjar mitt liv... iaf resten av det. Imorgon är första dagen på resten av mitt liv...

104197-1

Kommentarer
Postat av: Herr Hall

Först! Finfint! Som vanligt när jag har börjat fundera på något, så har fröken G redan satt det i verket. Ska bli roligt att följa frökens äventyr!

2006-08-26 @ 18:36:30
Postat av: Åsis

Ja!!! Visst e många målmedvetna dryga...eller tvärt om! hahaha skönt av vi lider av extrem besluts ångest då!!! Det här påminner mig om när vi va ute i världen och skrev på resedagboken. Kul!!! Hasta luego!

2006-08-26 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback